Izbori u kojima je lepota glavni kriterijum

 

 U utorak, 12. decembra na konferenciji za novinare u Beogradskom Muzeju automobila, poznatijem kao Moderna gara`a odr`ana je promocija ovogodi{njih internet izbora za mis i automobil godine, koje organizuje preduze}e Metro Market u saradnji sa Danasom. Pored novinara, fotoreportera i snimatelja iz velikog broja medijskih ku}a, doga|aju su prisustvovali i predstavnici uvoznika i prodavaca automobila.Internet kao sublimirani neiscrpni izvor informacija i sredstvo komunikacije  omogu}io je da na globalnom planu najve}i broj doga|aja bude gotovo trenutno dostupan na ~itavoj zemaljskoj kugli. U ovom kompleksu posebno mesto pripada  automobilima i automobilskom svetu {to podrazumeva najrazli~itija zanimanja za sve {to prati ovu oblast. Shvataju}i zna~aj ovakvog `ivotnog realiteta i prate}i savremene trendove u oblasti informisanja Metro Market, specijalizovano preduze}e koje se bavi tr`i{nim komunikacijama u oblasti automobilizma, postavilo je prvi doma}i internet portal koji na velikom broju strana objedinjuje najaktuelnije vesti iz automobilskog sveta. Tako ove godine peti put, za redom, sprovodi izbore za internet automobil godine - NetAuto 2007. Posetioci specijalizovanog autoportala www.nwtauto.co.yu prema sopstvenim kriterijumima daju glas automobilima koji su se u ovoj godini pojavili na tr`i{tu. Ovakav na~in izbora nije ograni~en na usko specijalizovane grupe Ijudi iz automobilske bran{e ve} omogu}uje svima koji se zanimaju za automobile da prema svojim naklonostima izraze svoje mi{ljenje. Glasanje obezbe|uje apsolutnu nepristrasnost, izabere se jedan od automobila koji su predmet izbora, a sistem za{tite tako je postavljen da ne daje mogu}nost bilo kakve zloupotrebe, pa preko jedne e-mail adrese mo`e da se glasa samo jednom. Tako o pobedniku odlu~uju isklju~ivo glasovi posetilaca portala.

Da podsetimo titulu su od 2002. do sada osvajali VW Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005) i aktuelni Net Auto 2006 je Renault Clio III.   

Lepi automobili posebno pobu|uju interesovanje lep{eg pola, bilo kao strast, ~e`nju ili `elju i na kraju kao, posebno kod nas, sredstvo dru{tvenog presti`a. A u estetskoj korelaciji se izvanredno dopunjuju. Nezamislive su reklamne poruke i informativi panoi bez lepotica koje automobilima udahnjuju zivot, a zajedno ~ine integrisanu strast. I jedno i drugo nosi emocije i otkriva novi virtuelni spoj kubika i proporcija. Ove godine, tre}i put uz nove modele automobila na{lo se i 36 kandidatkinja u izboru za Miss NetAuto 2006. Tokom ove akcije, od 1.12.2006. do 31.1.2007. godine, svaki posetilac portala www.netauto.co.yu mo}i }e da izabere svoju favoritkinju koja se po li~nim svojstvima i estetskom utisku izdvaja i budi novi zanos i strast kada mo}ni automobil pokre}e lepota.  Glasovima posetilaca portala do}i }e se do 12 polufinalistkinja, da bi na zavr{noj manifestaciji u hotelu Hyatt Regency Beograd po~etkom februara 2007. godine gosti izabrali {est finalistikinja od kojih `iri progla{ava dobitnice titula Miss i Miss fotogeni~nosti NetAuto 2006. 

Ovogodi{nji kandidati za titulu NetAuto 2007

  1. Chevrolet Epica
  2. Citroen C4 Picasso
  3. Dodge Caliber
  4. Fiat Grande Punto
  5. Ford S-MAX
  6. Hyundai  Accent
  7. Kia Magentis
  8. Mercedes GL
  9. Nissan Note
  10. Opel Corsa
  11. Peugeot 207
  12. SAAB 9-3
  13. Subaru B9 Tribeca
  14. Suzuki Grand Vitara
  15. [koda Roomster
  16. Toyota RAV4
  17. Volkswagen Eos
  18. Volvo C30
  

Nagrade i pokloni za sve

Kao i u svim sli~nim akcijama, pokloni i nagrade su sastavni deo programa. Predstavniku autorizovanog zastupnika marke ~iji model osvoji titulu NetAuto  2007 bi}e sve~ano uru~ena kao priznanje statua, rad Lasla Sila|ija, akademskog vajara iz Novog Sada.Glavnu nagradu namenjenu Miss NetAuto 2006 obezbedio je zastupnik jednog od najuspe{nijih i najpopularnijih proizvo|a~a motocikala Keeway motor. Iz lepeze proizvoda koje Keeway nudi doma}em tr`i{tu izdvojili su skuter Matrix, koji je kao i mnogi drugi modeli ovog proizvo|a~a dizajniran u Italiji. Priliku da upozna jednu od najatraktivnijih evropskih metropola ima}e Miss fotogeni~nosti kojoj agencija Omega Travel poklanja vikend u Londonu za dve osobe. Kako je na konferenciji za novinare izjavila Olivera Gojkovi}, direktor odlu~ila se da to bude London jer je to jedan od najpopularnijih turisti~kih aran`mana iz njihove ponude »Evropske metropole« koji pru`a mogu}nost putnicima da upoznaju najlep{e gradove Evrope. Bi}e i drugih poklona u vidu putovanja, kurseva stranih jezika, auto-opreme, knjiga, ode}e i modnih detalja, frizerskih i kozmeti~arskih usluga… Ovog puta predvi|ene su i nagrade za one koji glasaju, bilo za Miss bilo za automobil. Naime na kraju glasanja, posle 31.1.2007. jedan od posetilaca portala www.netauto.co.yu koji je glasao dobi}e Renault Clio III, Net Auto 2006, da se jedan vikend dru`i sa njim. Renault Nissan Srbija uz automobil poklanja i gorivo koje se potro{i! U znak zahvalnosti {to je njihov Evropski automobil 2006, zahvaljuju}i na{em portalu i glasovima posetilaca postao i NetAuto 2006, a u znaku trijumfa u Formuli 1, Renault Nissan Srbija poklanja i dve originalne jakne Renault Team F1. Devojke koje su od pojave automobila sastavni deo promocije na pravi na~in su povezane u ovim izborima automobila i na idealan na~in ulep{avaju sve dosada{nje, a sigurno i budu}e izbore.